Usługi serwisowe

Stała umowa serwisowa to szczególny sposób na zachowanie bezpieczeństwa firmy. Zapewnia relatywnie niskie koszty utrzymania infrastruktury IT w porównaniu z kosztami naprawy sprzętu lub odzyskaniem utraconych danych po nagłej awarii. 

Decydując się na umowę serwisową otrzymujesz szeroki zakres usług wspierających prawidłowe działanie systemu informatycznego twojej firmy. Poszczególne pakiety mają przy tym jedną wspólną cechę: maksymalna jakość usług wykonywana przez wykwalifikowanych pracowników Netcom s.c.

PAKIET

ZWYKŁY
  • Telefoniczna asysta techniczna
  • Zdalna obsługa i naprawa on-line

PAKIET

SREBRNY
  • Pakiet Zwykły uzupełniony o:
  • + Gwarancja szybkiej reakcji specjalisty IT
  • + Serwis u Klienta
  • + Aktualizacja do nowej wersji programu

PAKIET

ZŁOTY
  • Pakiet Srebrny uzupełniony o:
  • + Szkolenia z oprogramowania specjalistycznego
  • + Administracja serwerami
  • + Archiwizacja i zabezpieczenie danych (backup)
POPULARNY

PAKIET

PLATYNOWY
  • Pakiet Złoty uzupełniony o:
  • + Zarządzanie infrastrukturą IT
  • + Domeny, hosting, konta e-mail, projektowanie stron www
  • + Ochrona antywirusowa
    i antyspamowa
  • + Wsparcie 24 / 7
W ramach stałej umowy serwisowej NetCom s.c. zapewnia kompleksową opiekę informatyczną dostosowaną indywidualnie do potrzeb Klienta. Stała umowa serwisowa zapewnia:
  • ciągłość działania infrastruktury informatycznej,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań IT,
  • oszczędność czasu oraz obniżenie kosztów,
  • wzrost elastyczności w ramach bieżącej działalności.
  • zwiększenie efektywności i funkcjonalności infrastruktury informatycznej,

Usługi wdrożeniowe

Udane wdrożenie to nośnik korzyści dla Klienta na wielu obszarach. Jego planowa formuła pozwala na określenie budżetu finansowego przedsięwzięcia oraz przewidywanego czasu jego realizacji.

Sprawdzony plan to także podstawa dla identyfikacji potencjalnego ryzyka oraz działania służącego jego wczesnej eliminacji.

Plan to baza, dzięki której Klient już na etapie koncepcyjnym jest w stanie określić rentowność przedsięwzięcia informatycznego oraz wskazać zalety jego wdrożenia.

KONCEPCJA - PROJEKT

• zapoznanie się z procesami technologicznymi i biznesowymi zachodzącymi w firmie Klienta
• analiza potrzeb i identyfikacja problemów
• audyt posiadanego sprzętu i oprogramowania
• przygotowanie harmonogramu prac wdrożeniowych
• przygotowanie dokumentu analizy przedwdrożeniowej

INSTALACJA - PROGRAMOWANIE

• dostawa sprzętu
• instalacja i konfiguracja oprogramowania
• migracja i integracja danych
• tworzenie programistycznych dostosowań

URUCHOMIENIE - SZKOLENIA

• konsultacje u użytkowników oprogramowania
• szkolenia, warsztaty
• start systemu

SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

• opieka w początkowym okresie funkcjonowania systemu w przedsiębiorstwie Klienta
• bieżący serwis
• aktualizacja oprogramowania – dostosowanie do przyszłych zmian systemowych i prawnych

Usługi konsultingowe

  • Sprzedaż zaawansowanych rozwiązań informatycznych, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
  • Umowy serwisowe – wsparcie 24 h / 7 dni
  • Rozwiązania sieciowe i telekomunikacyjne
  • Systemy backupu i ochrony danych
  • Dedykowane rozwiązania programistyczne
  • Zarządzanie infrastruktura IT
  • Ochrona antywirusowa i antyspamowa
  • Zdalna obsługa i naprawa on-line
  • Telefoniczna asysta techniczna
  • Serwis u klienta