Nowa wersja Comarch B2B 2019.3

SPOŚRÓD NOWOŚCI I ZMIAN W WERSJI 2019.3 NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZASŁUGUJĄ:

  • Dodana w profilu Klienta lista zleceń serwisowych. Wyświetla ona zdefiniowane i udostępnione dla Klienta dokumenty typu: zlecenie serwisowe. Nowa lista umożliwia wdrażanie Comarch B2B tam gdzie moduł Serwisu Comarch ERP XL odgrywa znaczącą rolę w realizacji procesów naprawy i serwisu posprzedażowego.
  • Dodano w profilu Klienta szczegóły zlecenia serwisowego, wraz z informacją o użytych częściach, czynnościach i kontaktami do serwisantów.
  • Wprowadzono stronicowanie listy produktów oraz stronicowanie listy dokumentów w Profilu Klienta. To działanie usprawnia korzystanie z systemu z punktu widzenia użytkownika końcowego i wprowadza znaczące zwiększenie jakości pracy z np. z listą produktów. Stronicowanie nie obciąża listy produktów przez co użytkownicy nie odczują spadku wydajności ładowania listy produktów.
  • Dodano sumowanie ilości produktów w koszyku jeśli użytkownik dodaje dwa takie same produkty.
  • Wprowadzono zmiany w obsłudze ofert sprzedaży, zmiany powodują że proces obsługi jest bardziej ergonomiczny i zabezpieczony przed nadużyciami (m.in. jednokrotna możliwość skorzystania z promocyjnej oferty sprzedaży) w przypadku tworzenia ofert promocyjnych dla Klientów.
  • Przygotowano kolejną porcję usprawnień już działających funkcji:
    • obsługę cenników brutto,
    • obsługą kontrahentów o typie wewnątrzunijny i pozaunijny,
    • obsługę języka czeskiego i słowackiego na szczegółach produktu.
  • Przygotowano aplikację do pracy z użyciem Angular 8.2.1.

 

Nowa wersja Comarch B2B współpracuje z:

  • Comarch ERP XL 2019.2,
  • Comarch ERP XL 2019.1,
  • Comarch ERP XL 2019,
  • Comarch ERP Altum 2019,
  • Comarch ERP Altum 2019.5.

Podobne artykuły