Czy można w kilka sekund wprowadzić dokument?

wykorzystaj do tego celu Comarch OCR!

businessman_ocr
Odtwórz wideo

Wszystkie firmy zapewne docenią zalety wynikające z szybszego wprowadzania dokumentów do rejestrów VAT dzięki wykorzystaniu mechanizmów rozpoznawania tekstu Comarch OCR (XT, XL, Optima).

Na podstawie plików (np. pdf) oraz skanów system automatycznie rozpozna dane dotyczące kontrahenta, numery, daty oraz kwoty. Funkcja przetwarzania OCR jest dostępna bezpośrednio na liście rejestru VAT jak również w Comarch DMS

Dane rozpoznawane przez Comarch OCR

Comarch OCR rozpoznaje dane z faktur zakupu w walucie PLN. 

Rozpoznawane są wg:

      • numer NIP – po znalezieniu numeru NIP sprzedawcy jest on sprawdzany w rejestrze GUS, po czym na dokument w rejestrze zakupu VAT przenoszone są dane pobrane z GUS,
      • numer dokumentu,
      • data wystawienia i sprzedaży,
      • forma płatności i termin płatności,
      • stawki VAT oraz kwoty,
      • numer rachunku bankowego.

Usługa działa z najnowszymi wersjami oprogramowania Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch DMS.

Obecnie testowana jest wersja BETA usługi Comarch OCR. Usługa w okresie testowym jest bezpłatna.